Värsta ätardagen

Idag har jag varit hemma hela dagen. Och eftersom att man är hemma blir det käk mest hela tiden. Det är så det blir om man är hemma och är uttråkad. Idag passade jag på att fixa allt till lägenheten, el och hemförsäkring. På måndag blir målningen klar och på tisdag får jag nycklarna, YIPPIE!! Jag är glad, helt nymålat och fräscht att flytta in till, jag ska få det så fint hemma hos mig.

Imorgon ska jag åka in till Helsingborg och lämna lite arbetsansökningar tänkte jag. Innan bad jag min älskling att sända ett jobb med tre guldringar runt i sina tankar till mig. Det funkade med lägenheten, jag lovar!

Snart är det helg igen och då ska vi åka en sväng till Ikea. Kom på att det är lönehelg så det kommer antagligen vara fullsmockat, men det ska jag inte påminna mamma om. Tänkte införskaffa handdukar och lite andra grejor till badrummet, mattor, prylar till köket och hallen. Har suttit och bläddrat genom ikeakatalogen ett antal gånger i kväll, jag blir så himla inspirerad så det är farligt. Någon kommer få hålla i mig på lördag.

Nu ska jag kila, tänkte ta en dusch och sen läsa lite bert för Mallakitisen!

 Si tu es là mon amour, maintenant c´est pour toi. J´ai tellement hâte de te voir et de pouvoir te montrer l´appart, je vais tout preparer pour nous! J´attends avec impatience de te revoir, je t´aime mon prince!!

Puss och  kram vi ses..imorrn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback