Mardi Gras

Idag är det fettisdagen och då ska man ju egentligen äta semlor. Hemma hos mig blir det inga semlor, istället har jag köpt tulpaner. Tulpaner gör míg inte fet och det gillas.
Här kommer lite pics från dagen i skolan. Dillplantor i kundkorg och två galna miljövetarstudenter.


   

Förresten så måste jag erkänna och jag har fällt en tår eller två för V & D. Jag har egentligen inte mycket tll övers för kungafamiljen men när jag såg dem på tvn nyss blev jag nästan lite kär i deras kärlek. Jag är allt blödig, ordet blödig är för övrigt så fult.

Kommentarer
Postat av: karro

shit va heta vi e..

min pappa fällde också en tår för kungafamiljen och han ska alltid leka så manlig.. gulligt.. :D

2009-02-25 @ 10:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback