Fredag den 23 januari

Fredag är alltid kul tycker jag. Har precis fixat hemma i lägenheten så nu är det fint inför helgens bravader. Eller bravader och bravader. Imorgon ska jag passa taxen Daisy och katten Gus. Joz och Bart drar till Usa i tre veckor och då får jag snällt ställa upp som hund och kattvakt. Men jag ska inte klaga. Jag får ju deras härliga dubbelsäng för mig själv och deras 42 tums tv. Om det skulle vara något att klaga på kan det visserligen vara Gus härliga natthumör. Varje gång man ska lägga sig får man ta sats från hallen för att springa upp i sängen. Är man inte snabb nog ligger han under sängen och lurar och försöker fånga ens ben och fötter med sina sylvassa klor, det gör faktiskt asont om man inte är beredd.

Ikväll blir det fest med Peter André. Herregud, han är så 90.

Peter Andre - Mysterious Girl 


Kommentarer
Postat av: hämlig

bra låt men du ä'r bättre

2009-01-23 @ 15:41:41
Postat av: karro

haha.. tänk att man tyckte han va snygg en gång i tiden.. :)

2009-01-24 @ 10:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback