Lagom med ångest

Sitter på mitt golv och känner smått med ångest. Ångest över att jag inte har pluggat som jag ska. Istället tycker jag visst att det passsar sig att följa med som moraliskt stöd vi min bors lägenhetskontraktsskrivning. Och detta dagen innna tentan i företagsekonomi, den svåraste tentan hittils. Jag är ett spån säger jag till mig själv men tror inte detta hjälper. Tårarna sprutar ner från mina kinder, inte rikitg men närapå. Tanken att inte dyka upp imorgon har slagit mig ett antal gånger. Kanske är det ändå bäst att skita i det, det är ju pinsamt att lämna in en blank tenta och framstå som helt blåst. Eller kanske är det lika bra att gå, bara för att se hur tentan ser ut och vilka frågor Kjellkriminell tycks prioitera.
Får se hur det artar sig, det får eftermiddagen, kvällen, natten och förmiddagen imorgon avgöra. 

Ska se om lite fin musik kan muntra upp mig nu, i detta läge är jag kritisk till detta förslag, just som den kritiska volymen som jag inte ens vet hur man räknar ut.....

Duke Special on Jools Holland - No Cover Up




Hejdåååååå

Kommentarer
Postat av: fredrik.

2009-01-15 @ 20:31:02
Postat av: fredrik

Råkade trycka enter lite för snabbt, men det som skulle stå var följande. Det kommer gå skitbra Caroline. Jag ska hålla tummarna.

2009-01-15 @ 20:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback