Lugnet före stormen

Sitter framför tvn och bloggar lite samtidigt. Daisy ligger ihoprullad som en korv bredvid mig och sover, Gus tar en tupplur under bordet. Fruktar lite att detta är lugnet före stormen, att de vilar nu och kommer vara asjobbiga när jag vill sova. De brukar nämligen vakna till liv just när jag vill sova.

Imorgon blir det skola hela långa dagen. Jag har ju inte fått mina böcker så det har inte blivit någon vidare läsning. Bättring hoppas jag på, böckerna lär komma i veckan.

Josse hörde precis av sig förresten. De ska visst ta en liten roadtrip till San Francisco, jag vill också ju..buhuhu. De har 25 grader och knallblå himmel, blä, vill också. Nu blir det sista promenixen med Daisy, senare ska jag mysa med odågorna i den gigantiska sängen, nice!

tata!!

             

                  Jag vill också åka till San Francisco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback