Happy thoughts

Bara glada tankar ska få finnas med på min blogg från och med nu. Härligt väder idag, solen tackas tusen gånger om.
Solen skiner, himlen är blå, vad det är skönt att leva då, högt i topp går allas humör och det är det som susen gör! En liten sång är aldrig fel.
Ska ta och ta tag i mitt liv nu, Rachel Ray gjorde köttbullar idag och på Oprah såg man en tolv årig snubbe som var 221 cm, och han fortsätter växa. Det är väl det jag har gjort än så länge vilket känns en aning latmaskigt. Ska ringa ner min bror och ta en sväng på stan, måste lämna in min väska hos skomakaren.

May the heavenly light shine upon you!

Oj så jag flummar, sorry, but remember..happy thoughts


Kommentarer
Postat av: Ida

saknar din uppdatering :(



pusspuss love ya

2009-03-11 @ 21:59:35
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback